מאמרים

קניית מוצרים לבית - חלק II

. כי לא תמיד המציאות היא שחורה או לבנה כמו במשל על העני והעשיר, לעיתים אנחנו מוצאים עצמנו הן בתפקיד העני והן בתפקיד העשיר בעת ובעונה אחת, כאשר הבחירה באיזה כובע להיות היא לגמרי שלנו.

כיצד נבחר נכון?

הבחירה באיזה מקום לבצע קניית מוצרים לבית, היא אקוטית ביותר, כיוון שבדיוק כשם שיש צרכן עני וצרכן עשיר, כך יש גם סוחר עני יותר וסוחר עשיר יותר.. וסוחר עשיר יותר קונה בזול את מוצריו ולכן מסוגל למכור לנו אותם יותר בזול מאשר הסוחר העני. ומיהו אותו סוחר עשיר? .. טוב ששאלתם.. הסוחר העשיר הוא קודם כל רשתות האוכל הגדולות אשר רוכשות את מוצריהן בסיטונאות, אל מול החנווני במכולת שנאלץ לרכוש את הסחורה בכמות מצומצמת יותר ובעקבות כך יקרה הרבה יותר, מה שמאלץ אותו למכור לנו אותה במחירים מופקעים.

לאחרונה קמו 'סוחרים עשירים' נוספים, חלקם בדמות רשתות האוכל הגדולות אשר פריסתן הרחבה בארץ ובנוסף תשתיות השינוע וההובלה שלהן מאפשרות להן למכור לנו מוצרים לבית דרך האינטרנט, דבר אשר ממקד את הקנייה, חוסך זמן ומשאבים שלנו להגיע למקום, וכמובן מונע מאיתנו פיתויים שהם תוצאה של חשיפה בשטח למוצרים מעוררי רצון אימפולסיבי, הידוע כ'ילד הרע' של צריכה קפדנית ונכונה.

אך לא רק רשתות מזון מגישות לנו מוצרים ביתיים באינטרנט, גם רשתות גדולות משווקים נוספים, כמו גם סוחרים אשר חוסכים בעובדים, בדמי שכירות, ובעלויות נוספות אשר מצריכות תחזוקת מקום שוטפת, מציעים לנו עסקאות נבונות במחירים ריאליים, אשר הופכות אותנו בין לילה מצרכנים עניים לצרכנים עשירים.

חזרה לחלק ראשון